Reklamcılık da aynı sanat gibi farklı şekillerde yorumlanabilir, algılanabilir ve insanların hayatlarına iyi – kötü bir şekilde dokunabilir. Biz de tıpkı bir sanat atölyesi gibi harika hikâyeler anlatan, tüketicisini güldürebilen, düşündürebilen ve farklı deneyimler yaşatan markaların ajansı olmak için butik bir mekanda yola çıktık.
2016 yılının başlarında “Lacivert Fikir” olarak çıktığımız yolda müşterilerden gelen revizeler öylesine ruhumuza işledi ki, 2019 yılının son günlerinde kendimizi de revize ederek “Cardinal” kimliğine büründük. Butik ajans kimliğinden çıkarak Tam Hizmet kavramını karşılayabilen hayal ofisimizde sadece çalışmıyor, yaşıyoruz…
Gündemi takip ediyor, eğleniyor, dijital ya da analog fark etmeden doğru bağlamdaki doğru içeriği geleceğin anahtarı olarak görerek işlerimizi tamamlıyoruz.
Kalabalığı harekete geçiren fikirler üretip, markaları sokaktaki insanlar gibi samimi konuşturmayı hedefleyen stratejiler geliştiriyoruz.
Biz aslında markalar ile uzun vadeli bir maratona çıkarıyor, konumlandırmalarına uygun stratejiler geliştiriyor, bu fikirleri 360 derece iletişim mecralarında tüketicileri ile buluştururuz.
Ve tabi ki kalabalığın içinden sıyrılacak nitelikte işler ile…
Mottomuz
Üstünlük taslanmaz, tasarlanır !
One morning, when Gregor Samsa woke from troubled dreams, he found transformed in his bed into.
One morning, when Gregor Samsa woke from troubled dreams, he found transformed in his bed into.
One morning, when Gregor Samsa woke from troubled dreams, he found transformed in his bed into.
One morning, when Gregor Samsa woke from troubled dreams, he found transformed in his bed into.